Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2015 11:19 - Бойко Борисов: От 15 години не съм влизал в магазин, като има нещо, пращам детето
Автор: velnet Категория: Новини   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
От 15 години не съм влизал в магазин, като има нещо пращам детето. Достатъчно хора ме охраняват от НСО, не ви е работа да ви кажа колко. Знаете ли колко присъди имам навън от мафиоти, хора, които сме осъдили", каза Бойко Борисов пред Нова телевизия.   "Последно излъгах Москов. Той много обича да се хваща на бас за футболни мачове. Вече 6-7 бутилкиуиски съм спечелил. Ама виж какво е да си здравен министър - заедно с бутилката ми слага в пликчето лекарство за черния дроб. Но аз не пия", допълни Борисов.   "Заплатата ми стига, имам си къща в Банкя. Спестяванията са ми колкото съм ги обявил в декларацията", каза премиерът.   Борисов определи Бареков за европейски политик, Местан за опитен политик, а Радан Кънев за съвременен и обигран.   "Ще дойда пак в "Нова телевизия", ако не се спряга, че е моя. Аз за 1 час мога да стана Радко Младич на Балканите, искам да го запомните", завърши Борисов. 


Тагове:   Бойко Борисов,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене